Jaf84 Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 re bonjour. oui toi tu es un papillon , mais je ne connais pas ton nom . merci à vous . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Photographiesjpf Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Très belle image mai moi non plu je connais pas son nom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gazand Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Super et ce bokeh qui le fait ressortir est de toute beauté Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porte-Poisse Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Superbe capture de ce papillon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BensonHedges Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Magnifique!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakez Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Bokeh, netteté, lumière, couleurs, tout est top. Belle image ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
invite7 Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 joli détails et le papillon ce détache bien du fond joli bokeh bravo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaf84 Posted June 6, 2018 Author Share Posted June 6, 2018 merci à tous . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 Une belle photo de ce papillon et une image bien composée. Les blancs sont bien gérés sur les pétales de la fleur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaf84 Posted June 7, 2018 Author Share Posted June 7, 2018 merci encore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjo58 Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Un très beau shoot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.