invite7 Posted February 20, 2018 Share Posted February 20, 2018 les yeux dans l objectif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita Posted February 20, 2018 1ère place Share Posted February 20, 2018 Jolie prise de vue de face de cette mouche avec une bonne netteté sur sa tête. Je me pose juste la question quant au format de l'image. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaf84 Posted February 20, 2018 Share Posted February 20, 2018 on ne l'a pas déjà vue ???? belle compo en v pur moi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PtiPoison Posted February 20, 2018 Share Posted February 20, 2018 Cette photo me dis quelque chose à moi aussi ..... Belle prise. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
invite7 Posted February 20, 2018 Author Share Posted February 20, 2018 ha oui dsl je l avais déja posté j ai deux version et remis la meme dsl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.